Case study - Marwit
Cele kampanii:
Celem kampanii było umocnienie pozycji marki w świadomości konsumentów, nadanie marce prestiżu oraz wsparcie dla kampanii reklamowej i zwiększenie sprzedaży produktów Klienta.
Kampanie realizowane przez SUPERB Communications obejmowały intensywną kampanię Brand PR oraz selektywną kampanię ATL.
Grupa docelowa:
Wszyscy, którzy dbają o zdrowie i formę. Posiadają świadomość dbałości o własne zdrowie i formę fizyczną.
Strategia:
W przypadku programu PR dla Klienta MARWIT w latach 2005-2008 zostały wykorzystane media budujące image marki i wiarygodnie eksponujące benefity produktu: pisma kobiece i poradnicze, dla osób aktywnych i młodzieży, pisma fitness, lifestylowe, typu people, parentingowe oraz portale internetowych.
Kampanię wsparł jeden z najlepszych na rynku produkt placement w produkcji TYLKO MNIE KOCHAJ. Jesienią 2008 roku przeprowadzono kampanię ATL i PR marki OWOCUDO. Nośnikami kampanii były czasopisma i reklama na środkach transportu miejskiego.
Rezultaty:
W latach 2005-2008 wygenerowano ponad 1000 publikacji produktowych i 100 publikacji korporacyjnych (m. in. „Newsweek” – success story, „Warsaw Voice” itp.). Odnotowano również wzrost sprzedaży soków o prawie 20%.
Ze szczegółami kampanii możecie Państwo zapoznać się tutaj