6 3 1 2 4 5

Case study - Laboina

Laboina to Innowacyjne kosmetyki apteczne z roślinnymi komórkami macierzystymi.

Cele

Poinformowanie grupy docelowej o nowej marce na rymku.

Uwairygodnienie marki poprzez rekomendacje środowisk opiniotwórczych.

Zwiększenie sprzedaży produktów marki Laboina

Grupa docelowa:

Kobiety po 30 roku życia świadome dbania o zdrowie i urodę. Zainteresowane nowinkami kosmetycznymi ale sceptyczne wobec marketingowej działalności firm kosmetycznych. Kosmetyk musi działać aby były gotowe zainwestować w niego pieniądze. W większości mieszkanki średnich i dużych miast. Zarobki powyżej średniej krajowej.

Strategia:

Zaproponowaliśmy intensywna ale selektywna w doborze mediów kampanię PR skoncentrowaną głownie na ekskluzywnej, branżowej i life -stylowej prasie. Do współpracy został zaproszony lekarz specjalista medycyny estetycznej, który stał się doradcą naukowym działań agencji i osobą współpracującą z mediami.

Rezultaty:

Kampania zaowocowała dla Klienta zwiększeniem świadomości marki, uwiarygodnieniem marki w grupach docelowych ale też edukacją grup celowych nt. komórek macierzystych roślinnych i ich zastosowania w kosmetyce. 

Ze szczegółami kampanii możecie Państwo zapoznać się tutaj

© 2010 Agencja Superb.

Projekt i wykonanie: Rhema Press