2 4 5 6 3 1

Case study - Golden Rose

Cele kampanii:

Celem kampanii było przede wszystkim zbudowanie rozpoznawalności marki, budowanie jej prestiżu oraz wspieranie procesów sprzedażowych Klienta.

Grupa docelowa:

Mieszkanki średnich i dużych miast. Zarobki na poziomie średniej krajowej i powyżej. Kobiety świadome swojej urody i zainteresowane kosmetykami do makijażu.

Strategia:

Agencja zaproponowała Klientowi silne działania media relations, doradztwo medialne przy nowym serwisie marki w internecie: www.goldenrose.pl, podkreślanie w przekazach medialnych bogatej oferty marki i jakości kosmetyków oraz dostosowanie nowości produktowych do najnowszych oczekiwań na rynku konsumenckim.

Rezultaty:

Kampania zaowocowała szeroką obecnością marki w mediach (generowanie około 50 publikacji w kązdym miesiącu współpracy, głównie w wysokonakładowej kolorowej prasie kobiecej.

Odnotowano również wzrost sprzedaży kosmetyków marki o ponad  20%.

Ze szczegółami kampanii możecie Państwo zapoznać się tutaj

© 2010 Agencja Superb.

Projekt i wykonanie: Rhema Press