Case study - Evian by Christian Lacroix
Cele kampanii:
Celem kampanii było zbudowanie ekskluzywnego wizerunku marki i poinformowanie konsumentów o corocznych edycjach wody w butelkach The Pret-a-Porter’, gdzie do współpracy z brandem zapraszani są najwięksi kreatorzy mody na świecie. Edycja 2008 to nazwisko Christian Lacroix.
Grupa docelowa:
Esteci, preferują nowości i modne gadżety. Podążają za moda, ale posiadają własny styl. Wyższe dochody i wykształcenie.
Strategia:
Agencja SUPERB stworzyła program PR angażując media bezpośrednio trafiające do wybranej grupy docelowej. Powstał specjalny zestaw dla mediów, nawiązujący estetyką do mroźnych szczytów Alp i górskich kwiatów (specjalnie wykonany przez stylistę PRESS KIT) wraz z dołączoną prezentacją wody dla dziennikarzy – m. in. historia marki, poprzednie edycje, projektanci i inspiracje.
Rezultaty:
Racjonalna kosztowo kampania zaowocowała spektakularnymi efektami w mediach. Publikacje dotyczące EVIAN by Christian Lacroix ukazały się we wszystkich miesięcznikach luksusowych, czasopismach typu people, wnętrzarskich oraz lifestylowych. Woda Evian została bohaterem odcinka programu „Kogel Mogel” w Kuchni TV. Program doskonale wspierał pozycjonowanie marki. Oprawę wizualną programu stanowił pokazy mody i historia marki, ktora stała się inspiracją dla największych nazwisk świata mody.
Ze szczegółami kampanii możecie Państwo zapoznać się tutaj
Kogel Mogel - Kuchnia TV